Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Єхалов В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Клигуненко О. М. Вибір та наукове обґрунтування змісту і методів навчання з медицини невідкладних станів у сімейних лікарів [Електронний ресурс] / О. М. Клигуненко, О. Ю. Муризіна, В. В. Єхалов, Д. М. Станін // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 45-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psmno_2013_3_17
| 2. |
Клигуненко О. М. Роль медичних стандартів у післядипломному навчанні за фахом "медицина невідкладних станів" [Електронний ресурс] / О. М. Клигуненко, В. В. Єхалов, О. В. Кравець, В. А. Седінкін, Г. С. Барков // Медицина неотложных состояний. - 2013. - № 6. - С. 188-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Medns_2013_6_34
| 3. |
Єхалов В. В. Медична деонтологія очима лікаря за фахом "Загальна практика–сімейна медицина" [Електронний ресурс] / В. В. Єхалов, О. М. Клигуненко, О. Ю. Муризіна // Сімейна медицина. - 2015. - № 6. - С. 33-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/simmed_2015_6_10 Проаналізовано 400 анонімних анкет з питань медичної етики та деонтології лікарів-інтернів та лікарів циклу спеціалізації "Загальна практика - сімейна медицина". Лікаарі-інтерни показали високий рівень усвідомлення питань медичної етики та деонтології та з честю втілять ці принципи у свою практичну діяльність. Лікарі з певним стажем роботи за різними медичними спеціальностями під час анкетування використали свій попередній досвід з окремих питань медичної деонтології, базою якого була освіта за радянських часів. Поняття з правових питань були досить сумнівними в обох групах опитуваних.
| 4. |
Єхалов В. В. Міжпредметна інтеграція в тематичному тестуванні при підготовці лікарів-інтернів різних спеціальностей до ліцензійного іспиту "Крок-3" [Електронний ресурс] / В. В. Єхалов, Т. В. Святенко, Н. В. Хоботова // Молодий вчений. - 2016. - № 8. - С. 198-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_8_47
| 5. |
Клигуненко О. М. Адаптовані принципи підготовки лікарів-інтернів за спеціальністю "Дерматовенерологія" до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок-3" [Електронний ресурс] / О. М. Клигуненко, В. В. Єхалов, А. Д. Дюдюн, В. В. Горбунцов, Т В. Святенко // Дерматовенерология. Косметология. Сексопатология. - 2015. - № 3-4. - С. 168-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dcs_2015_3-4_19
| 6. |
Самойленко А. В. Тематичне тестування в підготовці інтернів за фахом "Стоматологія" до ліцензійного іспиту "Крок-3" [Електронний ресурс] / А. В. Самойленко, В. В. Єхалов, І. А. Романюта // Молодий вчений. - 2017. - № 1. - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_1_51
| 7. |
Єхалов В. В. Клінічне та "кліпове" мислення у лікарів-інтернів [Електронний ресурс] / В. В. Єхалов, А. В. Самойленко, І. А. Романюта, С. І. Бараннік // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2018. - Т. 3, № 1. - С. 241-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2018_3_1_47
| 8. |
Єхалов В. В. Деякі мотиваційні моменти в формуванні майбутнього фахівця-невролога [Електронний ресурс] / В. В. Єхалов, К. В. Мізякіна // Актуальні проблеми сучасної медицини. - 2018. - Т. 18, Вип. 1. - С. 249-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apsm_2018_18_1_56
| 9. |
Єхалов В. В. Клінічне та "кліпове" мислення на різних етапах навчання за фахом "Загальна практика-сімейна медицина" [Електронний ресурс] / В. В. Єхалов, О. І. Гайдук, А. П. Кузьміна, Т. А. Гайдук // Медичні перспективи. - 2018. - Т. 23, № 1(2). - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mp_2018_23_1(2)__19
| 10. |
Шпонька І. С. Трирічний досвід впровадження іспиту OSCE для проміжної атестації лікарів-інтернів за спеціальністю "Анестезіологія та інтенсивна терапія" [Електронний ресурс] / І. С. Шпонька, В. І. Снісарь, О. М. Клигуненко, В. В. Єхалов, В. А. Седінкін, В. В. Халімончик, О. В. Кравець // Медицина неотложных состояний. - 2018. - № 6. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Medns_2018_6_6 Сучасний рівень розвитку медицини вимагає від лікаря-анестезіолога оволодіння великим обсягом теоретичних знань та практичних навичок, здатності використовувати їх у складних і критичних умовах. З огляду на це оптимізація навчального процесу потребує реструктуризації систем оцінки та контролю набутих знань і практичних навичок. На кафедрі анестезіології, інтенсивної терапії та медицини невідкладних станів факультету післядипломної освіти три роки тому для проміжного контролю теоретичних знань і практичних вмінь лікарів-інтернів першого року навчання було впроваджено об'єктивний структурований клінічний іспит (Objective Structured Clinical Exam - ОSСЕ). Мета роботи - аналіз результатів проведення об'єктивного структурованого клінічного іспиту та оцінка проміжних знань і практичних навичок у лікарів-інтернів першого року навчання за фахом "анестезіологія та інтенсивна терапія" згідно з методологією OSСЕ. Для проведення іспиту було підготовлено 7 станцій: клінічні станції, що включали взаємодію лікарів-інтернів із реальним або стандартизованим пацієнтом; практичні станції (виконання технічних процедур і маніпуляцій) та статичні (теоретичні) станції. Інструментами оцінювання були оцінні листи та адаптована до професійних вимог глобальна рейтингова шкала. Серед 32 інтернів, які складали іспит, 10 набрали більше ніж половину від можливої кількості балів, решта - менше. Середній бал становив 10,3 (із 14 можливих). Більшість інтернів, яких ми вважали такими, що успішно склали цей екзамен, ледь перевищили показник у 60 %. Найвищі бали лікарі-інтерни отримали за доопераційну оцінку хворих, гемотрансфузіологію, а також за демонстрування реанімаційних навичок на манекені. Низькі оцінки інтерни отримали за відповіді з внутрішньовенної анестезії та за практичну навичку зі встановлення ларингеальної маски. У подальшому ми плануємо розробити додаткові станції, згідно з вимогами типової навчальної програми з інтернатури Міністерства охорони здоров'я України, вдосконалити методичне забезпечення для кожної нової станції, адаптувати критерії оцінки практичних навичок і впровадити їх для підсумкової атестації на звання лікаря-спеціаліста.
| 11. |
Єхалов В. В. Гіпонатріємія в дітей з хірургічною патологією [Електронний ресурс] / В. В. Єхалов, С. В. Єгоров, О. О. Багуніна // Медичні перспективи. - 2018. - Т. 23, № 4(1). - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mp_2018_23_4(1)__14
| 12. |
Єхалов В. В. Клінічне та "кліпове" мислення у лікарів-інтернів за фахом "нервові хвороби" [Електронний ресурс] / В. В. Єхалов, К. В. Мізякіна, С. І. Бараннік, К. В. Чеха // Актуальні проблеми сучасної медицини. - 2018. - Т. 18, Вип. 4. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apsm_2018_18_4_22
| 13. |
Єхалов В. В. Медична етика та деонтологія в практиці лікаря — дитячого анестезіолога [Електронний ресурс] / В. В. Єхалов, О. С. Павлиш, С. В. Єгоров // Медицина невідкладних станів. - 2019. - № 3. - С. 124-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Medns_2019_3_22 Проведено аналіз 250 анкет із питань медичної етики та деонтології лікарів-інтернів та лікарів-курсантів за фахом "дитяча анестезіологія". Лікарі-інтерни показують високий рівень усвідомлення питань медичної етики та деонтології. Лікарі з певним стажем роботи більш освічені стосовно моральних цінностей та під час заповнення анкет використали свій попередній досвід з окремих питань медичної деонтології. На недостатнє додержання принципів медичної етики та деонтології в медичній галузі взагалі та в дитячій анестезіології зокрема негативно впливає поширення кліпового мислення серед інтернів та фахівців навіть більшою мірою, ніж соціальні проблеми.
| 14. |
Єхалов В. В. Якість тестових завдань – основа об’єктивності ліцензійного інтегрованого іспиту [Електронний ресурс] / В. В. Єхалов, В. В. Горбунцов, В. А. Седінкін // International journal of education and science. - 2019. - Vol. 2, No. 2. - С. 67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intjeds_2019_2_2_54
| 15. |
Баранник С. I. Динамічні зміни "кліпового мислення" у студентів-медиків та їх інтеграція у вищу медичну освіту [Електронний ресурс] / С. I. Баранник, В. П. Стусь, М. В. Трофімов, В. В. Єхалов, К. С. Бараннік, К. С. Єгоров // Урологія. - 2019. - Т. 23, № 3. - С. 264-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urology_2019_23_3_11
| 16. |
Стусь В. П. Медикаментозна корекція порушень кровотоку у пацієнтів з однобічним патологічним ураженням нирок у періопераційному періоді [Електронний ресурс] / В. П. Стусь, К. С. Бараннік, В. В. Єхалов, О. С. Гарміш, Є. П. Українець // Урологія. - 2016. - Т. 20, № 3. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urology_2016_20_3_14
| 17. |
Стусь В. П. Фазисні ситуаційні завдання в формуванні професійної компетентності спеціаліста за фахом "Урологія" [Електронний ресурс] / В. П. Стусь, В. В. Єхалов, М. М. Моісеєнко, С. I. Бараннік, В. В. Горбунцов // Урологія. - 2017. - Т. 21, № 1. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urology_2017_21_1_17
| 18. |
Стусь В. П. Проблеми мовного спілкування у вищій медичній освіті [Електронний ресурс] / В. П. Стусь, В. В. Єхалов, С. I. Бараннік, М. М. Моісеєнко, I. А. Романюта // Urologiya. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urology_2020_24_1_10
| 19. |
Стусь В. П. Певні якості мислення у лікарів-інтернів різних фахів [Електронний ресурс] / В. П. Стусь, В. В. Єхалов, М. М. Моісеєнко, I. А. Романюта, С. I. Бараннік // Urologiya. - 2020. - Т. 24, № 2. - С. 180-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urology_2020_24_2_13
| 20. |
Кравець О. В. Вихідні зміни гемодинаміки та водних секторів організму у пацієнтів із середнім хірургічним ризиком при невідкладній патології органів черевної порожнини [Електронний ресурс] / О. В. Кравець, В. В. Єхалов, Д. А. Кріштафор // Міжнародний медичний журнал. - 2021. - Т. 27, № 2. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mmzh_2021_27_2_10
| | |
|
|